CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

abah!!

ouh i mish him.
smlm g anta adik yg no3,4 n a'an g jumpe abah.
abh windu ngan kteowg kate nye.
so aku ingat nk tido sane kn,
tapi sian lak kat mama nnt suwang2..
so len kali la..
abh kish n hug me..
die ckp:"ank abah da besar da,blaja rajin2 abh nk tgk kakak berjaye."
giler sdey..laju2 air mate aku kuar..
yg buat aku cdey care die ckp tuh mcm da lame tak jmpe aku.
pdahal baru sehari due..sobss
aku kesian kt abh duk surang2 kat umah tuh..
kalo umah tuh kecik xpe ni beso..
ape la yg dibuat nye kn.
kalo die tgk bilik ank2 die kat umah tuh mst die sdey kn..
aku terpk..
sape jage die? makan minum die mcm ne?
haih sdey aku.
xpela..
pasti ade hikmah disabalik semua nih kan..
harap abh sehat2 saje.AMIN!! p/s:i' m crying while typing diz :(

tadi mama ckp dowang tido kat condo yg abh sewa ke bli ntah..
then g mandi laut n swimming pool ahhhh..best nyee..sobssss

0 comments: