CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 11, 2009

pengetua a.k.a penyutuaa shitttt!!


pengetua bodo..
penting kan diri sendiri.
pagi tadi pas bace yasin die ok je cte pasal ari kantin
iaitu pade hari ini sabtu.tapi pas rehat.
kteowg dapt cte yg mengempar kan.
CANTEEN DAY AKN DITANGGUH KAN.. shittt!!
alasan die ckp jabatan tak bg wat sbb ade parent complain
harge kupon mahey sgt..
tapi kenyataan pon..huh
padahal die merajuk kot sbb time die berucap
ade bdak2 bercakap..
tu pon nk kecoh..dasar da tua sensetif aje..huh..
ske ati die je nk cancel kan..tak pk barang2 da bli ape sume..
last minit lak tuh..
then barang2 mentah die suh tolak kat cik nani iaitu acik kantin kami.
cik nani pon bengang jek..asal die lak kena bli brg2 tu??
pas rehat tuh mmg kecoh la skulah mcm perang aku tgk,
nasib la tak bawak camm kalo tak aku da snap da
reaction cikgu2 n bdak2 ni..
pas tuh ade mesyuarat tergempar..
mmg syok la first time aku skulah aku tgk skulah kecoh macam tuh..
n last year aku nbenda ni jadi kteowg pon mcm syok je..
siap terhendap2 tgk blik mesyuarat tuh..
mst kecoh kn kn kat lam tuh..
cikgu2 pon muke kecewa habis..baik cikgu laki or pompuan.
sume bengang nk mati ade cikgu siap nangis..
mane tak nye duit da kua da bli brg..
tgl nk masak je lagi..
then ade naim 5sn dtg klas die ajak boikot ramai2..
tayah dtg skulah ganti ari ni..
sume pon ONNNN je tak yah dtg..
amik ko..
aku pon sdapp jela tido kat umah kat bilik mama..
terjage kul 10 tuh pon sbb mama off aircond kalo tak tngah ari baru bgn kot..ahha.
kteowg da rancang nk rosak kan pagar2 baru kat luar skulah tuh.
nk bling batu kat tingkap bilik die..
bengang je..
pastu aku dgr cte ade bdak pancit kn tayar kete merc kompressor die.
so tak jadi la..
wakaka padan muke..U DESERVE IT PENYU..
gud job sape yg buat tuh..maceh la yee..

p/s:i mish him like crazy.
what to do?
suicide. ahaha. ;)

0 comments: