CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 11, 2010

wtf?

Ouh mungkin entry diatas berunsur ganas,mahupun lucah atau pun kurang manis dimata anda seperti gula2 yg lazat lagi enak yg terdapat di kdai2 tempatan mahupun luar negara. :D tak ske sila la close link ini drpd komputer riba anda komputer kaki atau pon ape shj la yg diguna kan untuk melayari paparan ini.HAHA.ok FULLSTOP! berbalik kepada tajuk diatas.

al-kisahnyee....


Ini adalah tentanginsan dan keluarganya yg tersayang lah.Bila da jadi mcm2 nk tunding jari kat aku.Ingat aku kesah ke sebenarnye.eksyenn je pon.HUAHUA!
Bg aku,aku dipihak yg benar,ouh tidak tidak.semuanye ini dugaan je.Buat masa ni aku rase aku ckup kuat lagi nk tempuh dugaan yg diturun kan pada aku ni.
yela,sbb aku percaya yg SATU tu xakan turun kan dugaan tu untuk insan2 yg xkan mampu untuk pikul bebanan masalah yg begitu menyesakkan ni.hadoii.So,kira nye aku ni tergolong dalam golongan org2 yg kuat la jgak kot.HAHA!

btw,,
sila la mengaku kesalahan diri sendiri sblm menunding jari hantu ko tuh tepat ke dahi aku nih haa kan kan.Kononnye ko mangsa aku la pemangsa.mcm blaja sciene dulu la
ala2 prey n predator tuh.huahua. mcm la aku nk semua ni terjadi kat kita,
kita da rancang mcm2 untuk hdup kita kan.HOHH.

pehliss la xkuase makk taw.aww!
aku rase tak ade guna kot aku merepek kat sini.Mcm la ko dpat bce pon.
yela jauh diperantau kan.(ade ala2 mcm g blaja kat overseas tak?)muahaha! Tmpat org plak tuh.xde la tmpt org sgt pon dkat da la ngan kmpg ko pon kann.kan..HAHA!
Tak pe aku luah kan kat sini pon sekadar untuk memuas kan nafsu.eh hati la!!HAHAHA!


eh kaw!
nk bg taww nihh..
tak perlu la smpi nk suruh org "penting" lam hdup ko tuh nk bg taw aku mcm2.Selama ni pon sape2 yg carik sapa ye? HAHA! ko mmg handal wat lawak la sygssss. terima kasih!ela simpan tenaga lagi baik.huhu. Aku tahu ape yg baik ape yg buruk ape yg perlu dan tak perlu aku lakukan skr ni.
aku bkn mcm dulu lagi.ko taw aku mcm mane dulu dan mcm amne aku skrg kan..
so bgus la mcm tuh kan.hope anda paham!ak layak kot
And ape yg dah terjadi diantara kita nih xada kaitan pon dgn sape2.JAdi tlg la explain kat famili ko ape yg da terjadi sebenarnye.mungkin itu lebih baik rasenye kannn.:D


Saya ada hati dan persaan tlg jangan layan saya sedemikian rupe.And 'DIE' bkn la punca segala2 ni terjadi.kita msg2 ade kelemahan dan kelebihan msg2.Saya mengaku saya mungkin bukan insan yg terbaik untuk ko.n tak layak pon rasenye.Tapi aku da cuba sebaik habis untuk menjadi yg terbaik untuk ko! Tapi mcm xdihargai je rasenye kan.hurmmm. :(


Aku raseaku da bnyk da berhabis dan berkorban untuk ko.Ko ade sdar tak sume tu?Aku tak rase sikit pon ko sdar atas ape yg aku da buat untuk kau tuh, thnx 4 duin that.
Skrg terpulang kepada kamu untuk menjernih kan blik keadaan yg da keruh nih.Sila jelaas kan hal yg sebenarnye kepada merekamereka diluar sana agak mereka tak salah anggap lagi dgn saya.SAYA AKAN RESPECT ANDA KALO ANDA BERJAYA BERBUAT DEMIKIAN.:)


KAMU,KAMU,KAMU DILUAR SANA ITUUUUUUUU,
JGNS ESEKALI JUDGE SAYA KALO KAMU TAK TAW HAL YG
SEBENARNYE OK?
DEAL WITH THAT HUHH?! ;P
APE2 PON SAYA TETAP DOA KAN YG TERBAIK UNTUK KAMU SYGGS.
SEMOGA BERBAHAGIA.AMINNN AMINN YA ROBBALALAMINN. :)


P/S:aku tgh bahagia la,sila blah.OK or KO? :D

0 comments: